Thursday 16 August 2007

Back again

Zo, dat is eventjes geleden. Nou ben ik een tijdje op vakantie geweest, maar zo lang nou ook weer niet, helaas.

Voor de vakantie kwam er niet veel uit mijn handen dat het melden waard was. Pas twee dagen voor vertrek waren mijn Vog'on sokken klaar, toen geen tijd meer om te bloggen.

Maar hier zijn ze:


En ik ben best tevreden met het resultaat, niet zozeer met de foto. Wellicht later nog een betere, bij daglicht.

Op vakantie is er nog wel wat gebreid. Van het garen dat over was twee paar sokjes voor Aniek, ook nog te fotograveren bij daglicht. Maar het zijn gewone rechtoe rechtaan sokjes.

En het sjawltje dat ik op de pennen had is uitgehaald. Dat garen gebruik ik nu voor snoetenpoetsertjes. Eigenlijk om nieuwe steken uit te proberen en dan in een nog bruikbaar formaat. Heeft het na het breien ook nog enig nut. Twee zijn er al klaar, foto's ook nog te maken.

Ga nu weer snel verder met het patroon van een Peter Pan trui voor Kevin. Doeii..

No comments: